එක ශ්රේණියේ පන්ති කාමරයක්. ටීච බරටම වැඩ. මේක ලංකාවේ වැඩිම ඉල්ලුමක් තිබෙන පාසලක්. පන්ති හය හතකට ළමයි දාන්න ඉල්ලුම්පත්ර දෙතුන්දහසක් එන පාසලක්.
මාව දැක්කගමන් ගුරුතුමී කලබලවුනා. ඒත් මම අතින් සංඥාකලා කලබලනොවී කරගෙනආපු විදිහටම වැඩ කරගෙනයන්න කියල.
පන්තිය පැක්වෙලා .බිත්තිවල පන්තියේ ඒ දිනවල කෙරෙන පාඩමවලට අදාල දෘශ්යාධාර .ඒ මදිවට කබඩ් ජනෙල්රෙදි . කොතරම් ලස්සනවුනත් පිළිවලටතිබුනත් දරුවා එයිනුත් යමක් ලබාග්ත්තත් පන්තියට එන වාතයෙන් හා ආලෝකයෙන් කොටසකුත් නැතිවෙනවා. දෙපාර්තමේනතුවේ උපදෙස් පරිදි සැකසූ පරිසර ගණිත සෞන්දර්ය ආදී උපකරණ සහිත මුළු අලංකාරව සැකසූ පන්ති පිරිසුදුකිරීමේ චාට් ආදියෙන් පන්තිය පිරිලා .සීලිමේ වැල්වල අකුරු එල්ලලා .තිබෙන ඉඩකඩ කොහොමහරි කළමනාකරණයකරගෙන මනරම් පන්තිකාමරයක් නිර්මාණය කරලා. ගුරුතුමියත් හරිම ප්රසන්නයි. ළමයි බරවැඩ .පන්තිය ඉස්සරහට ගිහිල්ලා සාම්ප්රදායික විදිහට ආයුබෝවන් කියුවොත් මුලු පන්තියේම මූඩ්එක යනවා.
ප්රාථමික පන්තිවල තියෙන්නේ කණ්ඩායම් ක්රමය. පුංචි ඩෙස් දෙකක් වටේ පොඩ්ඩෝ රවුමට වගේ එකතුවෙලා. පන්තියේ ළමයි හතලිස්පහකට වැඩිමිසක් අඩුනෑ .එලියේ පොරකන අම්මලයි තව කට්ටියයි ට්රයි කරන්නේ තව කීපදෙනෙක් පන්තියට දාගන්නේ කො හොමද කියලා.
හොඳ වෙලාවට ළමයි දෙන්නෙක් විතර ඇවිල්ලා නෑ .මම ළමයෙක්ගෙ පුංචි පුටුවක වාඩිවෙලා කට්ටිය එක්ක මිතුරුවුනා.
මට පාඩම මොකක්ද කියලා මතකනෑ .ඒවුනත් ක්රියාකාරකමට තිබුනේ විවිධ හැඩ ඇලවිල්ල. හැමෝම හැඩ ගෙදරින් කපාගෙන ඇවිල්ලා චූටි ඇඟිලිවලින් ගම් ගගා අලවනවා. ළඟ හිටපු බබාගෙන් මම ඇහුවා කවුද පුතා මේවා කැපුවෙ කියල .අපේ අම්මා .හෙමින් හෙමින් කට්ටියගෙන්ම අහුවා.
රූප කපලා තියෙන්නේ අම්මා තාත්ත ආච්චි සීයා නැන්ද මාමා බාප්පා පුංචි (අම්මද නැන්දද ..........) වගේ අය.
No comments:
Post a Comment